Τι είναι καλύτερο για το SEO Greeklish vs Ελληνικά URL

Tι είναι το Google SEO (search engine optimization);

Το SEO είναι μια βασική διαδικασία ώστε να επιτύχουμε όσο το δυνατόν καλύτερη προβολή στη μηχανή αναζήτησης της Google σε οργανικά αποτελέσματα.

Greeklish vs Ελληνικά URL

Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά  μεταξύ των δύο τρόπων γραφής όσον αφορά το SEO. Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε με κατανοητό τρόπο τι είναι καλύτερο ανά περίπτωση.
Ας δούμε ορισμένες περιπτώσεις στην πράξη.
Εάν έχουμε ένα e-shop που διαθέτει ηλεκτρονικές συσκευές ή ρούχα ή λαχανικά, τότε ίσως η επιλογή των Ελληνικών URL να μην είναι και τόσο καλή ιδέα. Σε συστημικό επίπεδο θα αντιμετωπίσουμε προβλήματα και ασυμβατότητες που ποικίλουν. Παρόλα αυτά δεν επηρεάζετε η κατάταξη μας στο SEO.

Σε περίπτωση που μιλάμε για ένα Blog τότε ίσως τα Ελληνικά να είναι η καλύτερη επιλογή.  Άπλα όταν κάνουμε Share (κοινοποίηση) στα Social media, καλό θα είναι να φιλτράρουμε το URL μέσα από πλατφόρμες όπως το Βitly. Έτσι και τα URL μας θα είναι πιο όμορφα και μαζεμένα. Και σε αυτή την περίπτωση δεν επηρεάζετε η κατάταξη μας στο SEO.

Εάν έχουμε έναν ιστότοπο με πολυγλωσσικό περιεχόμενο τότε ίσως η καλύτερη επιλογή να είναι τα Greeklish. Το πρόβλημα θα είναι και πάλι σε συστημικό επίπεδο αν επιλέξουμε Ελληνικά. Σε ότι έχει να κάνει με το SEO και σε αυτή την περίπτωση δεν επηρεάζετε η κατάταξη μας.

 

Όπως γράφουμε και παραπάνω «δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά», η απόφαση είναι καθαρά δική μας. Ο σημαντικότερος παράγοντας σε σχέση πάντα με το SEO είναι το περιεχόμενο μας και η ποιότητα του.

 

Τι λέει ο λαός; Κάναμε μια ερώτηση στην Ελληνική ομάδα του WordPress στο facebook.

Η ερώτηση είναι:
Ποιά θεωρείτε καλύτερη επιλογή για τους monimous syndesmous – περμανλινκ;

Οι απαντήσεις είναι:
173 άτομα προτιμούν τα Greeklish.
27  άτομα προτιμούν τα Ελληνικά.

Η αλήθεια είναι ότι δεν περιμέναμε η διαφορά να είναι τόσο ξεκάθαρη, αλλά σε κάθε περίπτωση όπως αναφέραμε και παραπάνω για το SEO δεν υπάρχει καμία απολύτως διαφορά. Άρα το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν επηρεάζετε η κατάταξη μας στα οργανικά αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης της Google.

 

Η Google τι λέει;

Ο Google Senior Webmaster Trends αναλυτής John Mueller είπε σε ένα πρόσφατο βίντεο για το SEO ότι η χρήση με μη αγγλικές διευθύνσεις URL για μη αγγλικές ιστοσελίδες είναι μια χαρά και ότι η Google είναι σε θέση να τα “διαβάσει”.

Ο John Mueller είπε επίσης  “Αν οι διευθύνσεις URL είναι έγκυρες και μοναδικές, αυτό είναι μια χαρά. “Πρόσθεσε,”  έτσι για να συνοψίσω, ναι, μη αγγλικές λέξεις και διευθύνσεις URL είναι μια χαρά, συνιστούμε τη χρήση τους για μη αγγλικές ιστοσελίδες.”

 

 

Υπέρ και κατά για τη χρήση των Ελληνικών στα URL

Υπέρ Κατά
Είναι φιλικά για τον μέσο χρήστη. Όταν θέλουμε να κάνουμε Share (κοινοποίηση) σε Social Media τα URL είναι δύσχρηστα
Αντιπροσωπεύουν με σωστότερο τρόπο το περιεχόμενο (content) της ιστοσελίδα μας. Σε μερικές περίπτωσης δημιουργούν πρόβλημα σε συστημικό επίπεδο.
Δεν επηρεάζετε η κατάταξη μας στο SEO

 

Υπέρ και κατά για τη χρήση των Greeklish στα URL

Υπέρ Κατά
Όταν πάμε να κάνουμε Share (κοινοποίηση) σε Social Media τα URL είναι εύχρηστα. Σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι φιλικά για το μέσο χρήστη.
Η χρήση των Greeklish (λατινικών) είναι πολύ «φιλική» από συστημικής απόψεως. Δεν αντιπροσωπεύουν πάντα με το σωστότερο τρόπο το περιεχόμενο (content) της ιστοσελίδα σας.
Δεν επηρεάζετε η κατάταξη μας στο SEO

 

 

Αν σας ενδιαφέρει το SEO για την ιστοσελίδα σας δείτε εδώ.

5/5

Διαβάστε Επίσης

SEO για e-shop
Digital Marketing

Πως να βελτιώσεις το SEO για e-shop σε 4 βήματα

Στο άρθρο αυτό θα δούμε πώς θα εξασφαλίσεις ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα (eshop) σου θα βγει ανάμεσα στα 10 οργανικά αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης της Google ώστε να αυξήσεις και να βελτιώσεις τις πωλήσεις σου, ξεκινώντας με απλά tips, όπως τα παρακάτω.

Κατασκευή ιστοσελίδας

Η Enter-GWD δημιουργεί την καλύτερη διαδικτυακή εικόνα για την επιχείρηση σας.