Πως να βελτιώσεις το SEO για e-shop

SEO για e-shop

SEO για e-shop (ηλεκτρονικού καταστήματος)

Στο άρθρο αυτό θα δούμε πώς θα εξασφαλίσεις ότι το ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) σου θα βγει ανάμεσα στα 10 οργανικά αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης της Google. Έτσι μπορείς να αυξήσεις και να βελτιώσεις τις πωλήσεις σου, ξεκινώντας με απλά tips, όπως τα παρακάτω.

Διάλεξε σωστές λέξεις κλειδιά (keywords)

Το SEO (search engine optimization) για e-shop (ηλεκτρονικού καταστήματος) πρέπει να ξεκινήσει με την εύρεση των σωστών λέξεων κλειδιά (keywords). Πρώτα απ’ όλα, όμως, πρέπει να προηγηθεί η σχετική έρευνα για τις κατάλληλες και αποδοτικές λέξεις κλειδιά (keywords).

Για παράδειγμα ας υποθέσουμε ότι δραστηριοποιείσαι στο εμπόριο κινητών και οι ανταγωνιστές σου είναι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων. Δεν θα μπορέσεις να τους ξεπεράσεις εύκολα με τη λέξη κλειδί π.χ. “Iphone 11”.

Προτίμησε λέξεις κλειδιά που είναι όσο πιο σχετικές γίνεται με τα προϊόντα σου. Προσπάθησε οι λέξεις κλειδιά που θα διαλέξεις να στοχεύουν στο προϊόν με τρόπο που δεν το κάνει ο ανταγωνισμός π.χ. “Iphone 11 με δώρο τη θήκη”.

Σωστή μελέτη και υλοποίηση των UI/UX του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop)

Το UI/UX ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) μπορεί να επηρεάσει τη θέση σου στη μηχανή αναζήτησης της Google, το χρόνο παραμονής και συνολικά τη χρήση του και την προτίμησή του από τους καταναλωτές.

Στο ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) πρέπει να παρέχεις εύκολη περιήγηση στους επισκέπτες, ώστε να απαιτούνται τα λιγότερα δυνατά κλικ για να φτάσει κάποιος από την αρχική σελίδα στο προϊόν που τον ενδιαφέρει.

Οι περιγραφές των προϊόντων είναι πολύ σημαντικές στο SEO για e-shop (ηλεκτρονικού καταστήματος)

Οι περιγραφές των προϊόντων του ηλεκτρονικού καταστήματος (e-shop) σου είναι σημαντικές και σίγουρα είναι ένα στοιχείο που θα πρέπει να δώσεις προσοχή. Γράψε μοναδικές περιγραφές σε κάθε περίπτωση και μην χρησιμοποιείς τις περιγραφές που δίνει ο προμηθευτής.

Οι εικόνες που θα χρησιμοποιήσεις είναι πολύ σημαντικό να έχουν ALT, να έχουν καλή ευκρίνεια να μην είναι βαριές (μεγάλα αρχεία). Κάλο είναι οι τίτλοι των εικόνων να είναι σχετικοί με τα αντίστοιχα προϊόντα.

Αυτά είναι κάποια βασικά tips για το βασικό seo για e-shop (ηλεκτρονικού καταστήματος).

Αν σας ενδιαφέρει το SEO για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα δείτε εδώ.

5/5
Share on facebook
Share on twitter
Share on telegram
Share on skype
Share on whatsapp
Share on print
Share on email

Σας άρεσε αυτό το άρθρο;
Κάνε την εγγραφή σου στο newsletter μας. Είναι δωρεάν!

Οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις μπορείς να κάνεις απεγγραφή.
Μάθε περισσότερα στην Πολιτική Απορρήτου.

Διαβάστε Επίσης

SEO VS Adwords
Digital Marketing

Τι είναι το SEO και τo Google Adwords;

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε ποια είναι η καλύτερη λύση για την ψηφιακή προβολή μιας ιστοσελίδας, καθώς και μερικά παραδείγματα. Tι είναι το SEO (search engine optimization); Είναι οι διαδικασίες βελτιστοποίησης στη δομή, το περιεχόμενο και τα τεχνικά χαρακτηριστικά μιας ιστοσελίδας,

directory-1161965_1280
Digital Marketing

Τι είναι καλύτερο για το SEO Greeklish vs Ελληνικά URL

Ποια είναι η καλύτερη επιλογή; Greeklish vs Ελληνικά, Empire vs Rebels; Batman vs Joker; DC vs Marvel; Σουβλάκι vs Πίτσας; μέσα στο άρθρο αναλύουμε ποια είναι η καλύτερη επιλογή και γιατί.

Κατασκευή ιστοσελίδας

Η Enter-GWD δημιουργεί την καλύτερη διαδικτυακή εικόνα για την επιχείρηση σας.
κατασκευή ιστοσελίδων

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό. Περισσότερα..